Skip to main content

FAQ Gla: Bagaimana GLA Complex membantu cepat hamil


FAQ GLA COMPLEX
Bagaimana GLA Complex membantu mengatasi masalah senggugut? 
GLA Complex menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan. Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.

Bagaimana GLA Complex membantu cepat hamil?
GLA Complex membantu seorang wanita menghasilkan cairan serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Cairan ini yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. 

Bagaimana GLA Complex membantu mendapatkan kulit yang sihat & bebas jerawat?
GLA Complex bukan sahaja baik untuk kitaran haid dan menstabilkan hormon badan wanita tetapi juga anti inflamasi dan boleh merawat kulit muka dari dalam. Kandungan minyak borage di dalam GLA Complex ini boleh melembapkan muka dan merawat jerawat terutama yang ada jerawat batu serta yang ada masalah kulit muka kering dan kasar. 

Bagaimana GLA Complex membantu menurunkan paras kolesterol?
GLA Complex pada asalnya bukan produk untuk kurus tetapi kandungan omega 6 di dalamnya membantu membakar lemak dan menghadkan selera makan kita. Ambil GLA Complex sebelum tidur supaya lemak dibakar ketika kita tidur. 

Bagaimana GLA Complex bertindak sebagai anti-penuaan?
GLA Complex baik untuk kesihatan, melembutkan dan menganjal kulit. Digunakan secara meluas dalam kosmetik, kerana kombinasi omega 3 dan omega 6 asid lemak menyuburkan epidermis. Tinggi dalam asid salisilik, minyak borage digunakan secara meluas dalam kosmetik sebagai anti-jerawat dan anti-septik.
borage seed


Untuk membeli GLA, boleh hubungi saya
v  Safiya ID 968111
v  No telefon 016 2229140
v  FB page Let Us Be Healthy
Jika anda lebih selesa untuk mengisi sendiri borang pesanan- boleh isi di sini dan bank in duit anda. Beri msg yang anda sudah bank in duit. Saya akan poskan set anda dan berikan consultasi selepas itu 

Comments

Popular posts from this blog

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa Shaklee

Lecithin dan Alfalfa Shaklee Cara makan lecithin dan alfalfa yang tepat Lecithin Kenapa kena ambil  lecithin ?  Apakah fungsi  lecithin ? Lemak-lemak yang berlebihan dalam badan kita perlu dibakar  agar tidak mendatangkan kesan buruk kepada badan kita.. Lecithin ni bertindak sebagai emulsifier, untuk memecahkan lemah dalam badan kita.  klik sini untuk baca senarai penuh khasiat lecithin .  dah ukur lilitan pinggang? tak tahu cara nak umur,  mari belajar  :) Cara makan lecithin: Kaedah 1:        Jika kita makan makanan berat 2 kali iaitu lunch dan dinner then kita boleh ambil 3 biji selepas lunch, 3 biji selepas dinner. Kaedah 2:        Ataupun jika heavy meal kita cuma sekali sehari iaitu tengahari, then boleh makan 6 biji pada waktu tengahari. Kaedah 3:        Jika heavy meal kita 3 kali sehari, then boleh makan 2 biji setiap kali selepas makan makanan berat. There is no rigid rule to eat lecithin , yang penting kite kena sesuaikan dengan jadual peng

Berjalan 10 000 Langkah: Tips dan Fakta Yang Mesti Diketahui untuk Kuruskan Badan

Tips dan Fakta yang mesti diketahui oleh orang yang ingin kuruskan badan Anda sudah menanam minat untuk berjalan 10 000 langkah sehari selepas mengetahui bahawa berjalan boleh membuatkan badan anda kurus ... Sebelum itu, jom baca beberapa tips dan fakta menarik. Kenapa? Kerana bila kita mulakan sesuatu dengan ilmu, ia pasti menambahkan motivasi anda untuk kuruskan badan. Saya ingin kongsikan tentang: 5 Fakta Berjalan 10,000 Langkah Tips Membuat Target Penurunan Berat Badan melalui Berjalan Aktiviti Yang Membakar Kalori Bersamaan Dengan Berjalan 10,000 Langkah Faedah Berjalan Kaki

4 Teknik, 5 Tips & 8 Petua Berjalan: Baca Hanya Bagi yang Serius Nak Kuruskan Badan

Berjalan 10 000 Langkah: 4 Teknik, 5 Tips & 8 Petua Anda pasti sedang bersemangat tinggi untuk memulakan langkah ribuan anda hari ini. Tapi pada masa yang sama anda juga pasti ingin tahu adakah teknik berjalan anda itu betul. Dengan menggunakan teknik berjalan dengan betul, kita akan dapat meningkatkan tahap kesihatan kita dengan lebih optimum lagi dan yang penting, membakar lemak semestinya!! ... Penting sangat untuk pastikan anda berjalan dengan teknik yang betul kerana anda bukan sekadar berjalan sehari tetapi sepanjang hidup , bukan?