Skip to main content

Kebaikan collagen powder Shaklee: Best Sangat!!

Ada suatu masa tu sebelum saya kenal dengan shaklee saya pelik sangat kenapa ramai sangat wanita nak makan collagen?

Especially collagen powder shaklee. Time promosi macam ni memang peminat collagen powder Shaklee ni akan beli 6 terus dengan harga lebih kurang RM1500, dapat 7 box!! … walaupun harganya mahal sangat.. tetapi tetap ramai wanita nak membelinya!!.. malahan collagen powder shaklee ni antara collagen powder termahal di pasaran.

Jadi apa yang saya nak share dalam entry ni adalah perkara yang menjadi persoalan bagi saya sendiri.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Apa itu collagen? 
2. Apakah kebaikan Collagen powder Shaklee?
3. Apakah kepentingan supplement collagen powder shaklee ni?
4. Apa yang membuatkan collagen powder shaklee menjadi rebutan ramai orang walaupun mahal?
5. Apakah bahan yang terdapat dalam collagen powder shaklee?
6. Adakah apa-apa bukti keberkesanan collagen powder shaklee ini?
------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Apa itu collagen? 
Collagen / kolagen merupakan sejenis protein yang diperlukan oleh badan untuk pembentukan organ seperti kulit, jantung, ovari, sendi dan rambut secara kasarnya, 33% dari protein dalam badan adalah protein kolagen dan 75% daripada kulit terdiri daripada kolagen. ia menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan.

2. Apakah kebaikan Collagen powder Shaklee?
Collagen powder Shaklee terkenal sebagai makanan kesihatan untuk memelihara keremajaan dan keanjalan kulit namun hakikatnya kolagen penting untuk mengekalkan juga meningkatkan tahap kesihatan tubuh badan kita malah mampu merawat pelbagai penyakit berkaitan tulang dan sendi seperti osteoarthritis (sakit sendi), osteoporosis, arteriosclerosis.

3. Apakah kepentingan supplement collagen powder shaklee ni?
Selepas umur 25 tahun collagen dalam badan kita menyusut pada kadar 1.5% setiap tahun manakala selepas umur 40 tahun ia berkurang hampir separuh daripada collagen yang ada. Jadi semakin umur bertambah semakin kita kehilangan collagen. 
Langkah paling mudah untuk mendapatkan kembali collagen yang hilang ialah melalui pemakanan tambahan. Permintaan yang tinggi terhadap supplement collagen ini menyebabkan lambakan produk berasaskan collagen dipasaran. Jadi bagaimana nak pilih collagen manakah yang terbaik? Ini persoalan yang bagi saya amat penting!

4. Apa yang membuatkan collagen powder shaklee menjadi rebutan ramai orang walaupun mahal?
Shaklee Collagen Powder mendapat sambutan hangat sejak diperkenalkan 2 tahun yang lalu kerana collagen powder shaklee sangat istimewa dari segi kandungan dan formula penghasilannya. 

Ia berkesan , Ia Selamat. Ia Asli!




5. Apakah bahan yang terdapat dalam collagen powder shaklee?

Sumber utama shaklee collagen powder ialah sisik ikan merah yang merupakan collagen premium tahan lasak dan membekalkan 4000mg collagen dalam setiap hidangan. Ikan merah laut dalam dipilih kerana ia mampu menyelam pada kedalaman 5000 meter ke dasar laut, membuktikan yang sisiknya sangat kuat dan tahan tekanan. Collagen powder shaklee juga diserap oleh badan secara optima (penyerapan unggul) kerana jisim molekulnya yang sangat halus iaitu 1000 dalton.


Selain dari sisik ikan merah, collagen powder shaklee mengandungi
7 bahan aktif lain iaitu;

-biji camelia
-pfaffia
-lactobacillius
-ekstrak kerang-kerangan
-camellia japonica
-vitamin c, vitamin B2 dan vitamin B6

6. Adakah apa -apa bukti keberkesanan collagen powder shaklee ini?

Ujian klinikal yang dijalankan membuktikan bahawa dengan mengamalkan pengambilan shaklee collagen powder secara konsisten anda akan mendapat kebaikan berikut:

1) Anti penuaan (tampak lebih remaja)
2) mengembalikan keanjalan kulit dan otot
3) Meningkatkan kesihatan sendi dan melegakan kesakitan sendi
4) mencerahkan kulit
5) menyuburkan rambut dan kuku


NAH! Adakah anda telah menemukan collagen yang diyakini selamat dan diyakini berkesan? Jom dapatkan collagen powder shaklee yang premium ini pada bulan ini dengan penjimatan berganda semperna promosi sepanjang September!
 
Harga runcit sekotak Collagen powder Shaklee ialah RM298



Jadi apakah pilihan yang saya tawarkan kepada anda?

PILIHAN 1:
Jika anda beli 6, free satu Collagen powder bernilai RM298 + free membership (bernilai RM65) + Cash back dalam bentuk bonus RM100++ (JIMAT RM >RM450!!!)

PILIHAN 2:
Jika anda beli 3, free membership (bernilai RM65) + Cash back dalam bentuk bonus RM30++

PILIHAN 3:
Beli satu dengan harga istimewa.

Jangan tunggu lagi, hubungi saya untuk pembelian and consultasi istimewa yang menyeluruh meliputi kesihatan anda!

Safiya Amaran
0162229140

Comments

Popular posts from this blog

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa Shaklee

Lecithin dan Alfalfa Shaklee Cara makan lecithin dan alfalfa yang tepat Lecithin Kenapa kena ambil  lecithin ?  Apakah fungsi  lecithin ? Lemak-lemak yang berlebihan dalam badan kita perlu dibakar  agar tidak mendatangkan kesan buruk kepada badan kita.. Lecithin ni bertindak sebagai emulsifier, untuk memecahkan lemah dalam badan kita.  klik sini untuk baca senarai penuh khasiat lecithin .  dah ukur lilitan pinggang? tak tahu cara nak umur,  mari belajar  :) Cara makan lecithin: Kaedah 1:        Jika kita makan makanan berat 2 kali iaitu lunch dan dinner then kita boleh ambil 3 biji selepas lunch, 3 biji selepas dinner. Kaedah 2:        Ataupun jika heavy meal kita cuma sekali sehari iaitu tengahari, then boleh makan 6 biji pada waktu tengahari. Kaedah 3:        Jika heavy meal kita 3 kali sehari, then boleh makan 2 biji setiap kali selepas makan makanan berat. There is no rigid rule to eat lecithin , yang penting kite kena sesuaikan dengan jadual peng

Berjalan 10 000 Langkah: Tips dan Fakta Yang Mesti Diketahui untuk Kuruskan Badan

Tips dan Fakta yang mesti diketahui oleh orang yang ingin kuruskan badan Anda sudah menanam minat untuk berjalan 10 000 langkah sehari selepas mengetahui bahawa berjalan boleh membuatkan badan anda kurus ... Sebelum itu, jom baca beberapa tips dan fakta menarik. Kenapa? Kerana bila kita mulakan sesuatu dengan ilmu, ia pasti menambahkan motivasi anda untuk kuruskan badan. Saya ingin kongsikan tentang: 5 Fakta Berjalan 10,000 Langkah Tips Membuat Target Penurunan Berat Badan melalui Berjalan Aktiviti Yang Membakar Kalori Bersamaan Dengan Berjalan 10,000 Langkah Faedah Berjalan Kaki

4 Teknik, 5 Tips & 8 Petua Berjalan: Baca Hanya Bagi yang Serius Nak Kuruskan Badan

Berjalan 10 000 Langkah: 4 Teknik, 5 Tips & 8 Petua Anda pasti sedang bersemangat tinggi untuk memulakan langkah ribuan anda hari ini. Tapi pada masa yang sama anda juga pasti ingin tahu adakah teknik berjalan anda itu betul. Dengan menggunakan teknik berjalan dengan betul, kita akan dapat meningkatkan tahap kesihatan kita dengan lebih optimum lagi dan yang penting, membakar lemak semestinya!! ... Penting sangat untuk pastikan anda berjalan dengan teknik yang betul kerana anda bukan sekadar berjalan sehari tetapi sepanjang hidup , bukan?