Skip to main content

Shaklee Shape Up Cinch Inch Loss Plan

Assalamualaikum wbt

terima kasih sebab sudi jengok blog saya :)

Para pembaca yang berminat nak tahu Shaklee Shape Up Cinch Inch Loss Plan?
Mari saya kongsikan bersama full set untuk Cinch Inch Loss Plan

plan ini dirumuskan khas bagi mereka yang bertekad untuk menurunkan berat badan dan terutamanya nak "inch loss".. apa itu inch loss?... 

sebelum anda nak start ambil set ni..
pastikan niat anda (baca sini)
nilaikan kemahuan dan tahap keyakinan anda.. adakah anda benar-benar percaya anda boleh menurunkan berat anda (baca sini)

di sini saya list kan SHAKLEE SHAPE UP SET: (klik pada item untuk tengok penerangan mengenai setiap product) 



SHAKLEE SHAPE UP SET
1.   Lecithin 2 set
2.   Herb lax 1 set
3.   Cinch energy tea mix 2 set
4.   Cinch shake mix 2 set, boleh pilih perisa:
a.   Café latte
b.   Chocolate
c.   Vanilla



Harga full set SHAKLEE SHAPE UP SET
LECITHIN (RM52 satu)
HERB LAX (RM52 satu)
CINCH ENERGY TEA MIX (RM131 satu)
CINCH SHAKE MIX (RM173 satu)

Jika ambil full set Total : Rm765 tapi bila sign up membership ada discount more than RM100!
Jika anda ingin pilih (bukan complete set), boleh juga .. anyway this set maybe tak sama untuk sume orang, kena look into individual scenario... boleh hubungi saya untuk pertanyaan lanjut. 

apakah persediaan anda untuk menurunkan berat badan? jika anda sudah bersedia jom baca (langkah bermula

anda dipersilakan follow FB pages saya untuk updates bila ada new entry :)

klik and like LET US BE HEALTHY

nak baca testimoni SET SHAKLEE SHAPE UP? klik sini



Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman jual: Atasi rasa takut Saya realize halangan pertama apabila saya mula menjual shaklee ialah rasa tidak yakin atau takut. Rasa tidak yakin ni pula ada banyak lapisan.  Yang pertama ialah yang berkaitan dengan diri sendiri. Saya rasa ragu ragu, boleh ke jual ni?  Saya mampu ke jual? Nanti apa orang kata? Soalan macam ni mmg banyak bermain di fikiran waktu awal awal nak mula jual. Lalu strategy yang dibina banyak kaitan dengan mengatasi rasa takut ni. . Saya cari jalan yang mudah untuk jual --> Cari orang yang saya rasa memang nak beli produk ni. Sebab, . Satu perkara yang saya realize, Apabila ada orang beli, keyakinan diri akan bertambah 1%. Apabila ada seorang lagi beli, ia bertambah lagi jadi 2%. Keyakinan diri itu terbentuk dari kejayaan kejayaan kecil. Lalu buat target kecil. Target yang mudah. Target yang rasa mampu dicapai. Fokus dulu pada target target yang kecil. Kejayaan yang lebih besar akan datang dari ...

Kenali Permainan Masteria Yang Melatih Anak Menjadi Master Coordinator Sejak Kecil

Supermom Masteria ramai yang tanya pasal masteria bila tengok anak saya Umar sangat seronok bermain masteria.. jom saya nak share sikit pasal masteria ni.. Siapa yang cipta? Masteria ni di ilhamkan oleh Master Hadhatina dan suami, Mohd Kamarul Bahrin. Ia menggambarkan liku-liku dan perjalanan mereka sebelum berjaya bergelar master. Ia bukan perjalanan yang mudah.. ada cabaran namun ia semua dapat diatasi dengan izin Allah jua Apa rasanya? sebelum saya cerita, jom dengar komen pendek Master Lyna Noh dan suami. Mereka adalah master coordinator yang sangat berjaya di dalam Shaklee business di usia muda lagi  :) Pengalaman saya Bila saya main ni dapat rasai dan lalui keadaan yang akan terjadi bila meneruskan perjalanan untuk jadi master.. Mmg rasa sangat real.. Apa kebaikan nya? Kajian menunjukkan bila kita sentiasa fikirkan sesuatu ia akan mempengaruhi kita, Bila sebut , % ia akan berlaku lebih tinggi.. Bila tulis % tu makin bertambah ... Te...

Bagaimana Pihak Nurseri/Pra-Sekolah/Sekolah Boleh Melindungi Kanak-Kanak Dari Pedofilia?

Bagaimana Pihak Nurseri/Pra-Sekolah/Sekolah Boleh Melindungi Kanak-Kanak Dari Pedofilia? Setiap pihak berperanan penting dalam melindungi kanak-kanak dari mangsa pedofilia. Golongan ini tidak suka menonjolkan diri jadi medan mereka adalah medan laman sosial.. mereka memerhatikan gambar-gambar yang pada kita hanya gambar biasa, anak celebrate birthday, anak menangis, anak terjatuh dan bermacam lagi.. semua gambar itu pada pandangan kita cuma biasa.. Tetapi pada pandangan pedofilia ini, ia berbeza.. mereka melihatnya tidak sama seperti kita. jadi selain ibu bapa, pihak Nurseri/Pra-Sekolah/Sekolah juga perlu prihatin pada isu ini dan ini adalah langkah-langkah mudah yang boleh diambil: